Termeni şi condiţii 

Definiţii:

-      CCS Trade/Vânzător: reprezintă societatea comercială CCS Trade S.R.L. cu sediul social în Bucureşti, Aleea Râul Târgului nr. 4, număr de ordine în Registrul Comerţului J40/8469/1994, cod unic de înregistrare RO5625094 şi contul RO45RNCB0074029227600001 deschis la BCR Sucursala Sector 3 Bucureşti, care îşi desfăşoară activitatea prin Punctul de lucru din Bucureşti, având următoarele date de contact: Str. Radu de la Afumaţi nr. 26 sector 2, tel/fax +40 (0) 21/ 211.38.58 tel. +40 (0) 21/ 210.44.91, e-mail: office@ccstrade.ro.

-      Utilizator/Cumpărător: reprezintă orice persoană fizică sau juridică care plasează o comandă online, acceptând Termenii şi Condiţiile de folosire a Magazinului şi de cumpărare a produselor. Plasarea unei comenzi constituie un angajament de plată al Utilizatorului, indiferent dacă acesta îşi creează sau nu un cont personal pe Magazin. În scopul accesării şi utilizării anumitor secţiuni ale Magazinului  poate fi necesară crearea unui cont personal.

-      Magazin: reprezintă magazinul virtual www.ccstrade.ro/whccstradero, proprietate a CCS Trade, prin care Utilizatorul are acces la informaţii privind produsele, caracteristicile esenţiale, condiţiile de livrare şi modalitatea de plată, care să permită identificarea, compararea şi alegerea corectă a acestora.

1. Acceptarea Termenilor şi Condiţiilor

Se recomandă tuturor Utilizatorilor, care accesează, navighează şi folosesc Magazinul, să citească cu atenţie secţiunea Termeni şi Condiţii, înainte de a folosi informaţiile şi serviciile oferite. Termenii şi Condiţiile de utilizare în vigoare sunt cei afişaţi în această secţiune a Magazinului. Se recomandă vizitarea periodică a acestei secţiuni pentru a lua la cunoştinţă orice modificare survenită cu privire la Termeni şi Condiţii, Utilizatorii Magazinului fiind direct răspunzători de cunoaşterea şi conformarea la noile prevederi şi modificări. CCS Trade îşi rezervă dreptul de a modifica prevederile acestei secţiuni fără a fi necesară notificarea prealabilă a Utilizatorilor.

2. Accesarea Magazinului

Accesarea Magazinului şi plasarea unei comenzi online, reprezintă acordul Utilizatorului, persoană fizică sau juridică, de a furniza informaţii adevărate, corecte, actuale şi complete cu privire la datele cu caracter personal şi ale societăţii pe care o reprezintă, precum şi acceptarea utilizării adresei de poştă electronică (e-mail) ca tehnică de comunicaţie la distanţă, indiferent dacă acesta şi-a creat sau nu un cont personal.

Crearea unui cont personal presupune înregistrarea/autentificarea cu o adresă de e-mail şi alegerea unei parole. În cazul în care posesorul contului a uitat parola, aceasta poate fi recuperată prin accesarea secţiunii „Recuperează parola” şi completarea adresei de e-mail utilizate la crearea contului. Posesorul contului este direct răspunzător de menţinerea şi actualizarea datelor de înregistrare, de păstrarea confidenţialităţii adresei de e-mail şi a parolei contului şi îşi asumă responsabilitatea pentru orice activitate care se desfăşoară în contul său. În situaţia în care se constată că această obligaţie nu este respectată, CCS Trade îşi rezervă dreptul de a bloca, pe perioadă determinată sau nedeterminată, accesul la utilizarea serviciului, fără a fi necesară notificarea prealabilă a posesorului contului în cauză.

3. Încheierea Contractului la Distanţă

Termenii şi Condiţiile, împreună cu Comanda online, constituie Contractul încheiat la distanţă între CCS Trade, în calitate de Vânzător şi Utilizatorul, persoana fizică sau juridică, în calitate de Cumpărător, conform prevederilor Legii 51/2003 pentru aprobarea O.G. nr. 130/2000 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă, modificată prin O.U.G. nr. 174/2008 şi ale Legii nr. 365/2002 privind comerţul electronic. Contractul se consideră încheiat în momentul în care Vânzătorul transmite Cumpărătorului mesajul de validare şi acceptare referitor la comanda sa, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia.

4. Informaţii despre produse

Prin intermediul Magazinului, CCS Trade comercializează produse către Cumpărătorii persoane fizice care au împlinit 18 ani şi persoane juridice din România. Produsele afişate sunt însoţite de informaţii cu privire la caracteristicile esenţiale ale acestora, astfel încât să permită Cumpărătorului identificarea, compararea şi alegerea corectă. Se recomandă citirea cu atenţie a descrierii din secţiunea INFORMAŢII ataşată fiecărui produs. CCS Trade îşi rezervă dreptul de a modifica fără o notificare prealabilă caracteristicile produselor afişate. Produsele comercializate respectă legislaţia română în vigoare.

5. Termen de valabilitate şi garanţie

Termenul de valabilitate al produselor comercializate de CCS Trade prin intermediul Magazinului este inscripţionat pe ambalajul fiecărui produs în parte. CCS Trade nu poate fi considerată responsabilă pentru utilizarea necorespunzătoare a produselor comandate.

6. Preţuri

Preţurile afişate sunt exprimate în lei şi includ TVA în cuantum de 19%. Facturarea se face la preţurile afişate în momentul înregistrării comenzii, excepţie fac eventualele greşeli de procesare a informaţiei sau modificări ale TVA. Preţurile afişate nu includ costul de livrare.

CCS Trade îşi rezervă dreptul de a schimba preţurile de vânzare ale produselor prezentate atunci când consideră necesar, fără a notifica în prealabil Utilizatorii.

Costul de livrare se achită de către Cumpărător şi se evidenţiază distinct pe factura fiscală/bon fiscal.

7. Promoţii

Promoţiile se aplică acelor comenzi care respectă regulile publicate la lansarea campaniei. Promoţiile sunt valabile în perioada de timp afişată şi în limita stocului disponibil. CCS Trade îşi rezervă dreptul de a retrage o promoţie fără a fi necesară notificarea prealabilă a Utilizatorilor.

8. Comenzi

Comanda minimă:

Pentru a plasa o comandă este necesar să cumpăraţi produse în valoare de minimum 75 lei inclusiv TVA. Costul de livrare nu este inclus în valoarea comenzii.

Plasarea unei comenzi on-line nu garantează Cumpărătorului rezervarea şi/ sau livrarea produselor comandate.

Programul de procesare a comenzilor on-line este luni – vineri între orele 9.00-17.00. Comenzile plasate după ora 15.00 vor fi procesate începând cu a doua zi lucrătoare. Procesarea comenzilor se va face în ordinea înregistrării lor în sistem, timpul necesar procesării unei comenzi fiind de maxim 48 de ore. Comenzile vor fi onorate dacă produsele comandate se află în stoc la preţul afişat în Magazin. Confirmarea existentei în stoc şi a rezervării produselor comandate se face prin transmiterea unui mesaj electronic şi/sau telefonic de validare şi acceptare a comenzii de către un reprezentant al Departamentului Vânzări.

CCS Trade îşi rezervă dreptul de a refuza o comandă în cazul în care se constată că informaţiile (datele, detaliile referitoare la descrieri, preţurile, imaginile, durata livrării etc.) privind un produs sunt eronate sau în cazul în care produsul comandat nu este în stoc.

Important!

Conform prevederilor Codului Fiscal, fiecare factură va conţine obligatoriu CNP-ul persoanei fizice pe numele căreia a fost emisă. În timpul convorbirii telefonice de validare şi acceptare a comenzii, cumpărătorul va trebui să transmită CNP-ul, refuzul ducând la invalidarea comenzii.

Acceptul Vânzătorului referitor la comanda plasată de Cumpărător confirmă faptul că produsele comandate se află în stoc la preţul specificat şi că sunt îndeplinite condiţiile de livrare şi de plată.

Recepţia produselor la livrare reprezintă acceptul Cumpărătorului referitor la produsele comandate şi atestă faptul că acestea au ajuns în bună stare în posesia sa.

9. Efectuarea unei comenzi online

Cumpărarea produselor din Magazin este accesibilă tuturor Utilizatorilor, indiferent dacă şi-au creat sau nu un cont personal.

Pentru efectuarea comenzii online este necesară parcurgerea următorilor paşi:

  1. Alegerea produselor cu opţiunea adaugă în coş
  2. Previzualizarea şi modificarea comenzii cu opţiunea consultă coşul
  3. Autentificarea: crearea unui cont personal sau completarea comenzii instant în cazul unui Utilizator nou, sau autentificarea în cazul unui utilizator înregistrat
  4. Alegerea adresei de livrare şi de facturare. Menţiune - Poşta Română nu permite ridicarea coletului în cazul în care adresele de livrare şi de facturare nu corespund cu adresa de domiciliu a cumpărătorului din buletin/carte de identitate
  5. Acceptarea termenilor şi condiţiilor şi alegerea metodei de livrare
  6. Alegerea metodei de plată. Plata la livrare este unica metodă de plată disponibilă momentan
  7. Confirmarea comenzii

 

10. Condiţii de livrare

Termenul de livrare decurge din momentul transmiterii mesajului electronic de validare a comenzii. Livrarea produselor comandate se efectuează pe întreg teritoriul României. În funcţie de aria de acoperire, Cumpărătorul poate opta pentru una dintre următoarele modalităţi de livrare:

       Costurile de livrare

Costurile de livrare aplicate depind de greutatea coletului expediat.

       Livrare gratuită

Livrarea este gratuită pentru comenzile a căror valoare finala, după confirmarea telefonică a existenţei în stoc a produselor comandate, este mai mare sau egală cu 350 lei (include TVA) şi livrarea se face la o adresă dintr-un centru zonal de distribuție Fan Courier sau cu Poşta Română la orice destinație.

Costul de livrare nu este inclus în valoarea comenzii.

Ridicarea coletului de la punctul de lucru al CCS Trade SRL nu presupune costuri de livrare..

       Costurile de livrare prin Poşta Română şi Fan Courier

Costul de livrare este 14 lei pentru coletele cu greutate mai mică sau egală ci 1 kg, 17 lei pentru coletele cu greutate între 1 şi 3 kg şi 20 lei pentru cele a căror greutate este mai mare de 3 kg.

-      Livrarea prin Poşta Română

-      Adresele de livrare şi facturare a comenzii trebuie să corespundă cu adresa de domiciliu a Cumpărătorului din buletin/carte de identitate, în caz contrar Poşta Română nu permite ridicarea coletului.

-     Coletele expediate prin Poşta Română se ridică personal de către Cumpărător, de la Oficiul Poştal de care aparţine adresa sa de domiciliu. De regulă, Cumpărătorul este înştiinţat de sosirea coletului prin primirea avizului în cutia poştală. Din momentul sosirii coletului la Oficiul Poştal Cumpărătorul are la dispoziţie 10 zile pentru a se prezenta (cu buletinul/cartea de identitate şi, eventual, cu avizul) la Oficiul Poştal să solicite ridicarea coletului.

-     În cazul în care, după 10 zile de neprezentare, Poşta Română returnează coletul, CCS Trade îşi rezervă dreptul de a solicita plata în avans sau de a refuza onorarea unei noi comenzi efectuate de Cumpărătorul în cauză.

-      Livrarea prin Fan Courier

-      Cumpărătorul care optează pentru livrarea coletului prin Fan Courier trebuie să se asigure ca localitatea unde se va face livrarea este centru de distribuție Fan Courier. In cazul in care localitatea nu este centru zonal de distribuție , la factura se va adăuga contravaloarea kilometrilor exteriori de la sediul Fan Courier la adresa de livrare. Informațiile se pot obține accesând  http://www.fancourier.ro/retea/arie-acoperire/

-   Înainte de livrare, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul daca exista kilometri exteriori la livrare si vor stabili de comun acord modalitatea de transport cea mai convenabila pentru Cumpărător.

-     Coletele expediate prin Fan Courier sunt înmânate personal Cumpărătorului la adresa de livrare indicată la plasarea comenzii, atât pentru adresele din centre zonale de distribuție Fan Courier cat si pentru cele din afara acestor centre (cu plata kilometrilor exteriori). Daca livrarea coletului nu a fost posibila din vina Cumpărătorului, Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a anula comanda prin returnarea coletului şi de a solicita plata în avans sau de a refuza onorarea unei noi comenzi efectuate de Cumpărătorul în cauză.

        Termenele de livrare

Termenul de livrare este de maximum 5 zile lucrătoare la livrarea prin Poşta Română şi de maximum 2 zile lucrătoare la livrarea prin serviciul de curierat rapid Fan Courier şi decurge de la data confirmării existentei în stoc a mărfurilor solicitate prin comanda on-line. Aceste termene pot fi depăşite sau prelungite în anumite situaţii excepţionale sau din motive independente de voinţa CCS Trade SRL, fapt care va fi adus la cunoştinţa Cumpărătorului.

11. Modalitatea de plată

Cumpărătorul va achita comanda în sistem ramburs la livrarea coletului, către reprezentantul curierului (Fan Courier sau Poşta Română) în funcţie de modalitatea de livrare pentru care a optat la plasarea comenzii on-line. Reprezentantul curierului eliberează Cumpărătorului chitanţă pentru suma încasată.

12. Dreptul de denunţare unilaterală a contractului

Conform Ordonanţei nr. 130/2000 republicată, privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă, modificată prin O.U.G. nr. 174/2008: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului".

Condiţii de returnare a produselor:

  1. Produsele se returnează fără deteriorări şi în ambalajul original.
  2. Deschiderea şi desigilarea ambalajului individual constituie confirmarea faptului că produsul livrat corespunde comenzii efectuate de Cumpărător şi cerinţelor acestuia.
  3. Cheltuielile de returnare intră în sarcina Cumpărătorului.
  4. Notificarea de retur se va data, semna şi transmite prin poştă, prin fax sau prin e-mail.
  5. Returnarea produselor se face în termenul prevăzut, prin acelaşi serviciu de curierat care a efectuat livrarea comenzii, împreună cu notificarea de retur şi xerocopia facturii fiscale/ bonului fiscal.
  6. Transmiterea notificării şi returnarea produselor se face utilizând datele de contact ale comerciantului la adresa Punctului de lucru din Bucureşti, în atenţia Departamentului Vânzări.
  7. Contravaloarea produselor returnate se restituie Cumpărătorului în termen de maxim 30 de zile de la data denunţării contractului, în cazul în care prevederile anterioare au fost respectate, prin mandat poştal sau ordin de plată.

 

13. Limitarea responsabilităţii

Întregul conţinut al Magazinului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici, imagini, simboluri) sunt expuse în scop informaţional. CCS Trade nu poate fi făcută răspunzătoare pentru orice fel de prejudiciu rezultat din folosirea informaţiei prezentate, pentru erorile de tipărire/afişare sau pentru omisiunile în conţinut în ceea ce priveşte preţuri, caracteristici, imagini etc. CCS Trade nu garantează disponibilitatea în stocuri a produselor afişate şi îşi rezervă dreptul de a nu onora o comandă în cazul în care respectivul produs nu se află în stoc. CCS Trade nu poate fi făcută responsabilă pentru neonorarea unei comenzi din cauze de forţă majoră.

14. Reclamaţii

Daca produsul livrat se dovedeşte a nu fi conform cu produsul comandat, Cumpărătorul va înştiinţa în scris Vânzătorul, pentru înlocuirea sau rambursarea integrală a contravalorii produsului reclamat ca necorespunzător.

Reclamaţia se va data, semna şi transmite prin poştă, fax sau e-mail, utilizând datele de contact ale CCS Trade la adresa Punctului de lucru din Bucureşti, în atenţia Departamentului Vânzări. Cumpărătorul va specifica data şi numărul facturii fiscale/bonului fiscal, precum şi motivul explicit al reclamaţiei.

Reclamaţiile sunt considerate valide în cazul în care Cumpărătorul pune la dispoziţia Vânzătorului produsul reclamat ca necorespunzător sigilat, fără deteriorări şi în ambalajul original. Deteriorarea produsului sau punerea în stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Costurile de retur şi de livrare a produsului înlocuitor vor fi suportate de Vânzător.

15. Drepturi de autor (Copyright)

Toate materialele conţinute de Magazin - informaţii, texte, grafică, software, produse, servicii, date, reclame, nume, logo-uri şi mărci înregistrate - sunt proprietate a CCS Trade şi intră sub incidenţa legii pentru protecţia drepturilor de autor şi a legilor cu privire la mărci şi proprietate intelectuală. Folosirea fără acordul CCS Trade a conţinutului Magazinului se pedepseşte conform legilor in vigoare. Este interzisă modificarea, copierea, reproducerea, descărcarea, transmiterea sau distribuirea materialelor conţinute de Magazin în orice mod, cu excepţia cazurilor permise de condiţiile de utilizare a Magazinului sau cu consimţământul expres şi prealabil al CCS Trade.

16. Litigii

Toate vânzările efectuate de CCS Trade prin intermediul Magazinului sunt considerate ca având loc la Punctul de lucru din Bucureşti Str. Radu de la Afumaţi nr. 26 sector 2.

Acest Contract încheiat la distanţă şi litigiile legate de acesta sunt guvernate şi interpretate în concordanţă cu legile României. Orice litigiu apărut între CCS Trade şi Cumpărători, legat de executarea sau interpretarea prezentului Contract, se va rezolva pe cale amiabilă la Punctul de lucru din Bucureşti al Vânzătorului. Dacă o astfel de rezolvare nu este posibilă, se vor aplica prevederile legale româneşti şi soluţionarea litigiului este de competenţa instanţelor judecătoreşti abilitate.

17. Dispoziţii finale

În cazul în care vizitatorul Magazinului nu este de acord cu Termenii şi Condiţiile expuse mai sus este rugat să nu utilizeze serviciile şi informaţiile oferite.

În cazul în care vizitatorul rămâne pe Magazin se consideră că a luat la cunoştinţă, că şi-a însuşit şi a acceptat, în mod tacit, în totalitate, Termenii şi Condiţiile prezentate.